***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Geweld!

Naast het sneeuw geweld met mijn jongste dochter,
van de laatste dagen.
Heu,...
de sneeuw hé, nie de dochter.
Daar moet ik het al even mee stellen.
LOL
Prachtige dochters, dak en.
De één blijft thuis omdat het moet.
Teveel te doen voor school.
De ander,...
Ziet het wel.
Waar ze uitkomt.
Ondertussen is zo ook al een uur of 3 aan het werk.
Zwetend en zwoegend.

Eigenlijk zou huiswerk moeten verboden zijn als het sneeuwt.
Tot en met de leeftijd van 18.

Tussen ( )
voor al wie op de sneeuw foto's wacht die ik nam.
Wel,...
Misschien worden het dooi foto's.
Ben momenteel met 'anders' bezig.
Wak,
Week van de amateurkunst.
Mijn pa heeft me WEER eens weten te overtuigen,...
Mé of tegen mijn wil heeft hij me terug eens over den draad gesleurd.
Tja PA.

Daarom mijn afwezigheid, in en naast Oosteeklo.
Naarstig werken aan verhaal.
Op mijn eigen zinnige manier.
Ga ik proberen iets te bewijzen.

Beeld,...
toeme toch, het zit in mijne kop.
Ligt da nu aan mij, of ga ik te ver?
Foto's deel van een verfrissend verhaal.




Geen opmerkingen: